ZWROTY I REKLAMACJE

REKLAMACJE/ZWROT TOWARU

Biżuteria objęta jest 30-dniową gwarancją.

Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy, istnieje możliwość złożenia reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Napisz formularz reklamacji lub zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko

adres e-mail lub adres do korespondencji

nr telefonu

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji / zwrotu

data zakupu

data wystąpienia wady - w przypadku reklamacji

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację, lub dokonując zwrotu proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt / zwrot należy wysłać na adres:


Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzę reklamację w okresie 14 dni i poinformuję o sposobie jej zakończenia drogą meilową.

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby firmy, wraz ze zwracanym produktem/produktami, wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoriami oraz dowodem zakupu.

Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta,

oraz produktów, lub świadczeń które zostały wykonane ściśle według dyspozycji kupującego

( dot. bransoletek - biżuteria jest ściśle wykonana wg specyfikacji klienta, wybór kolorów, kamieni a nawet rozmiaru ),

nie jest możliwy zwrot, gdyż jest on wykonany ' na wymiar '.

Jeżeli sprzedawca zgodzi się na przyjęcie zwrotu towaru, zwrot należności będzie pomniejszony o koszty wysyłki.

 

Powyższe rozwiązanie ma na celu chronić sprzedawcę przed dodatkowymi kosztami.

Straconego czasu nikt i nic nie zwróci.

Sprzedawca nie może sprzedać zwróconej mu rzeczy, którą wykonał na zamówienie konkretnej osoby,

ponieważ produkt został specjalnie pod nią dopasowany.

 

Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu,

przelewem na wskazany przez Klienta w oświadczeniu rachunek bankowy.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl