ZWROTY I REKLAMACJE

REKLAMACJE  / ZWROT TOWARU

Biżuteria MBD objęta jest 30-dniową gwarancją.

Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy, istnieje możliwość złożenia reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Napisz formularz reklamacji lub zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko

adres e-mail lub adres do korespondencji

nr telefonu

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji / zwrotu

data zakupu

data wystąpienia wady - w przypadku reklamacji

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację, lub dokonując zwrotu proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt / zwrot należy wysłać na adres:


Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzę reklamację w okresie 14 dni i poinformuję o sposobie jej zakończenia drogą meilową.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby firmy, wraz ze zwracanym produktem/produktami, wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoriami oraz dowodem zakupu.

Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone wszelkie koszty zakupu ( koszt biżuterii + koszt wysyłki )

Klient ponosi jedynie koszty zwrotu przesyłki do sklepu.

Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu, przelewem na wskazany przez Klienta w oświadczeniu rachunek bankowy.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl