
REKLAMACJE/ZWROT TOWARU
Biżuteria MBD objęta jest 30-dniową gwarancją.
Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy, istnieje możliwość złożenia reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz formularz reklamacji lub zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko
adres e-mail lub adres do korespondencji
nr telefonu
wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji / zwrotu
data zakupu
data wystąpienia wady - w przypadku reklamacji
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację, lub dokonując zwrotu proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt / zwrot należy wysłać na adres:
Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzę reklamację w okresie 14 dni i poinformuję o sposobie jej zakończenia drogą meilową.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby firmy, wraz ze zwracanym produktem/produktami, wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoriami oraz dowodem zakupu.
Made By Diana - Diana Malec
al.św Anny 17/14
55-050 Sobótka
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.
W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone wszelkie koszty zakupu ( koszt biżuterii + koszt wysyłki )
Klient ponosi jedynie koszty zwrotu przesyłki do sklepu.
Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu, przelewem na wskazany przez Klienta w oświadczeniu rachunek bankowy.